Servis IT a zariadení

Náš servis má viac ako 20-ročné skúsenosti s podporou maloobchodu a iných odvetví. Pozostáva zo 400 špecialistov, ktorí poskytujú komplexné podporné služby pre IT produkty a systémy v celom Poľsku. Funguje 365 dní v roku, 24 hodín denne, 7 dní v týždni.

Service desk
Support IT

Pôsobíme nielen v Poľsku

Servisné služby zabezpečujeme vlastnými silami v 5 krajinách: v Poľsku, Českej republike, Rumunsku, ako aj na Slovensku a Ukrajine. V 8 ďalších máme servisných partnerov. Sú to: Srbsko, Chorvátsko, Litva, Lotyšsko, Estónsko, Bulharsko, Veľká Británia a Írsko.

Developer z laptopem

Servisné služby Exorigo-Upos garantujú:

PRÍSTUP K SKÚSENÝM A KVALIFIKOVANÝM ŠPECIALISTOM 24/7/365

ZNALOSTI VÝROBCU ZARIADENÍ A TVORCOV SOFTVÉRU PRE MALOOBCHOD

OKAMŽITÁ REAKCIA NA KAŽDÝ NAHLÁŠENÝ PROBLÉM

VYBAVENIE AJ NAJZLOŽITEJŠÍCH OBJEDNÁVOK

KOMPLEXNÝ PRÍSTUP K SERVISNEJ OBSLUHE

ORIGINÁLNY AUTORSKÝ SYSTÉM HLÁSENÍ A ŠPECIÁLNY KOORDINÁTOR KONTRAKTU

Náš servis v číslach

Developer

13

krajov

+50

zákazníkov

+400

pracovníkov

52 tis.

miest v obsluhe

+70 tis.

on-site intervencií

330 tis.

hlásení

Specjalista IT

Služba pozostáva z viac ako 400 ľudí zo špecializovaných oblastí:

I LÍNIA PODPORY

TERÉNNY SERVIS

MANAŽMENT SLUŽIEB PODPORY

IT PROJEKTOVÝ MANAŽMENT

IMPLEMENTÁCIE A PROJEKTY INFRAŠTRUKTURÁLNE

LOGISTIKA

Potrebujete overeného
poskytovateľa IT služieb?

Ročne realizujeme viac ako 1000 projektov.
Stavte na naše znalosti a profesionalitu.