Servis IT a zariadení
Náš servis má viac ako 20-ročné skúsenosti s podporou maloobchodu a iných odvetví. Pozostáva zo 400 špecialistov, ktorí poskytujú komplexné podporné služby pre IT produkty a systémy v celom Poľsku. Funguje 365 dní v roku, 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
Service desk IT
Vlastný systém s veľmi rozsiahlym systémom vybavovania tiketov, v ktorom máte prístup k informáciám o službe v reálnom čase.
Servis POS terminálov
Najväčší servis POS terminálov v Poľsku zahŕňa nasledujúce komponenty: servis v teréne, zmluvných koordinátorov, uvedenie do prevádzky, sklad, zákaznícky servis z Service desku.
On-site servis hardvéru a softvéru
Servis IT on-site 24/7 a technická podpora pre zariadenia po celej krajine.
Služba send-out POS terminálov
Personalizácia platobného terminálu a priama expedícia, pripravená na použitie, ku koncovému zákazníkovi prostredníctvom kuriéra.
Služba commissioningu POS terminálov
Príprava zariadení na použitie terénnym servisom zahŕňa: diagnostiku, personalizáciu a nahrávanie softvéru a šifrovacích kľúčov.
Servisné služby Exorigo-Upos garantujú:
PRÍSTUP K SKÚSENÝM A KVALIFIKOVANÝM ŠPECIALISTOM 24/7/365
ZNALOSTI VÝROBCU ZARIADENÍ A TVORCOV SOFTVÉRU PRE MALOOBCHOD
OKAMŽITÁ REAKCIA NA KAŽDÝ NAHLÁŠENÝ PROBLÉM
VYBAVENIE AJ NAJZLOŽITEJŠÍCH OBJEDNÁVOK
KOMPLEXNÝ PRÍSTUP K SERVISNEJ OBSLUHE
ORIGINÁLNY AUTORSKÝ SYSTÉM HLÁSENÍ A ŠPECIÁLNY KOORDINÁTOR KONTRAKTU
Náš servis v číslach
13
krajov
+50
zákazníkov
+400
pracovníkov
52 tis.
miest v obsluhe
+70 tis.
on-site intervencií
330 tis.
hlásení
Služba pozostáva z viac ako 400 ľudí zo špecializovaných oblastí:
I LÍNIA PODPORY
TERÉNNY SERVIS
MANAŽMENT SLUŽIEB PODPORY
IT PROJEKTOVÝ MANAŽMENT
IMPLEMENTÁCIE A PROJEKTY INFRAŠTRUKTURÁLNE
LOGISTIKA
Potrebujete overeného
poskytovateľa IT služieb?
Ročne realizujeme okolo 1000 projektov.
Stavte na naše znalosti a profesionalitu.